Gondolkodtál már azon, hogy a keresőket használva miért azok az adott weboldalak jönnek ki találatként? Ez a keresőmotor munkája. Kiszűri a fontos és releváns információhalmazt az adott kulcsszó vagy mondat alapján amire rákerestél. Na de hogyan szűri ki ezeket az információkat a keresőmotor? Görgess le és tudj meg többet!
Na hát akkor, hogyan is működik ez? Kétféleképpen lehet leríni: egyszerűen, konyhanyelven vagy nehezen, szakmai nyelven. Nyugalom, téged megóvunk értelmezhetetlen szövegtől és megpróbáljuk a legközérThetőbb módon elmagyarázni a lényeget.
Igen, nem mindegy mennyire releváns a honlap szövege. A keresőmotor gyakorlatilag elolvassa a szöveget, de persze a maga módján. Kulcsszavakat keres, vizsgálja az elrendezettségeket, a linkeket, kötőszavakat, variációkat és a mondatok hosszát. Feladatunk, hogy minél jobb szövegeket írjunk nem csak a keresőmotor de ügyfelei szempontjából is és persze megfelelő tudással ruházzuk fel Önt, ha blogolni szeretne a későbbiekben (ami baromi hasznos lehet vállalkozása számára!)
De mik azok a kulcskifejezések? Jogos kérdés! Azok a szavak vagy kifejezések amik leírják az adott oldal tartalmát. A feladatunk az, hogy megvizsgáljuk mik ezeket a kifejezések és hogyan reagál rájuk a keresőmotor. Kivizsgálásaink alapján felállítjuk majd a tematikát, mely alapján írunk szövegeket, hogy az oldal gerincévé váljanak.
Ennek megválaszolása minden cégnél egyéni felmérés után megválaszolható. Hisz vannak olyan vállalkozások, ahol a weboldalon bejáratott PPC kampányok futnak, melyek kifejezetten sikeresek. Ilyen esetben nem feltétlen érdemes először belevágni az oldal keresőmotor optimalizálásba, mivel véleményünk szerint egyes esetekben ez csak felesleges munka. De, ha az oldal PPC kampánya az Ön számára túl sok pénzt emészt fel és nem hozza a várt eredményt, megtérülő befektetés lesz a keresőmotor optimalizálása! Ez egy relatív hosszadalmas munka, így azonnali eredményt nem várhatunk. Az eredmény minden oldal után jobb lesz, a végeredményt pedig akkor értük el, mikor rákeresés után a weboldal az adott keresés első találati oldalán szerepel majd! A legelső helyért pedig a munka folytatásához van szükség.
A legjobb lehetőséget nyújtja, hogy célközönsége rátaláljon vállalkozására a keresőmotor segítségével.
Csak olyan esetben jelenik meg weboldal, ha a keresés kulcsfogalma releváns a weboldallal szemben.
A legjobb konverziós arány a keresőmotor optimalizálásával érhető el. Így nagyobb esélye van arra, hogy új ügyfeleket szerezzen!
Hosszú távon ezzel jár a legjobban. Egy tökéletes lehetőség az online befektetésre vállalkozása számára. Növelje profitját taktikusan!
Ha vállalkozása számára azonnali eredményre van szükség, ne a keresőmotor optimalizáláson gondolkozzon, hanem a PPC-s hirdetésekben. Abban is segítünk!
Ameddig weboldala SEO munkálatai folynak, nagyobb költségekre kell számítson! Persze ezt a költséget egyedi felmérés után tudjuk megállapítani, de befektetés lévén ezen költségek megtérülnek.
Igen, ha versenytársaid már profin foglalkoznak ezzel, több időbe és pénzbe telhet, hogy megelőzzük őket. Mi erre viszont az előzetes felmérés után felkészítünk, hogy ne érjen meglepetés!