PPC kampány kezelés és hirdetés

Segítünk kihozni a maximumot a Google Ads hirdetésekből. Átgondolt hirdetési stratégiát dolgozunk ki, mérhető eredményeket és riportingot biztosítunk, így az elköltött büdzsé valóban megtérül.

Mi is az a PPC kampány kezelés?

A Google Ads hirdetéskezelő rendszere ma már rengeteg lehetőséget tartogat: hirdethetünk keresőszó alapján, banner felületeken, Google Shopping-gal, YouTube-on, Gmail-en, Android applikációkban és számtalan további funkcióval. Ennek ellenére a Google zászlóshajója továbbra is a keresőhirdetés maradt.

A keresőmarketing (SEM: Search Engine Marketing) egy alapvető online marketing eszköz. Segítségével a vállalkozások megjelenhetnek a Google kiemelt találatai között, például az első pozícióban. A keresőmarketingen belül két részterületet különböztetünk meg: a keresőhirdetést (SEA: Search Engine Advertising) és a keresőoptimalizálást (SEO: Search Engine Optimization). Utóbbi foglalkozik az organikus találati helyezések javításával. Ilyenkor nem kell a Google hirdetés elhelyezéséért díjat fizetni, azonban rendkívül munka- és időigényes, így csak a hosszú távú célok épülhetnek rá.

Milyen kampányokkal foglalkozunk?

kereső kampányok

A célközönség kutatás ezen a platformon is tökéletesen működik. Ezzel elég pontosan belőhető a közönség, akikre célzunk!

Display kampányok

A kontentért felelős kollégáink kreativitása sosem áll le, így mindig alkotnak valami újat és egyedülállót!

Shopping kampányok

A kampányokat nem csak elkészíteni kell! Kollégáink napról napra optimalizálják és felügyelik cége kampányait!

Videós kampányok

Katalógus feed, sales funnel, dinamikus remarketing, konverzió követés, A/B teszt és még sorolhatnánk. Így semmi sem lehetetlen!

Remarketing kampányok

Az átláthatóság magasabb teljesítményre sarkall, ezért ügyfeleink minden hónapban pontos jelentést kapnak!

Dinamikus kampányok

Nem csak a hirdetést érdemes megfontolni. Nálunk az organikus forgalom is kiemelten fontos!