PPC kampány kezelés és hirdetés
Segítünk kihozni a maximumot a Google Ads hirdetésekből. Átgondolt hirdetési stratégiát dolgozunk ki, mérhető eredményeket és riportingot biztosítunk, így az elköltött büdzsé valóban megtérül.
Mi is az a PPC kampány kezelés?
A Google Ads hirdetéskezelő rendszere ma már rengeteg lehetőséget tartogat: hirdethetünk keresőszó alapján, banner felületeken, Google Shopping-gal, YouTube-on, Gmail-en, Android applikációkban és számtalan további funkcióval. Ennek ellenére a Google zászlóshajója továbbra is a keresőhirdetés maradt.
A keresőmarketing (SEM: Search Engine Marketing) egy alapvető online marketing eszköz. Segítségével a vállalkozások megjelenhetnek a Google kiemelt találatai között, például az első pozícióban. A keresőmarketingen belül két részterületet különböztetünk meg: a keresőhirdetést (SEA: Search Engine Advertising) és a keresőoptimalizálást (SEO: Search Engine Optimization). Utóbbi foglalkozik az organikus találati helyezések javításával. Ilyenkor nem kell a Google hirdetés elhelyezéséért díjat fizetni, azonban rendkívül munka- és időigényes, így csak a hosszú távú célok épülhetnek rá.
Milyen kampányokkal foglalkozunk?
kereső kampányok
A célközönség kutatás ezen a platformon is tökéletesen működik. Ezzel elég pontosan belőhető a közönség, akikre célzunk!
Display kampányok
A kontentért felelős kollégáink kreativitása sosem áll le, így mindig alkotnak valami újat és egyedülállót!
Shopping kampányok
A kampányokat nem csak elkészíteni kell! Kollégáink napról napra optimalizálják és felügyelik cége kampányait!
Videós kampányok
Katalógus feed, sales funnel, dinamikus remarketing, konverzió követés, A/B teszt és még sorolhatnánk. Így semmi sem lehetetlen!
Remarketing kampányok
Az átláthatóság magasabb teljesítményre sarkall, ezért ügyfeleink minden hónapban pontos jelentést kapnak!
Dinamikus kampányok
Nem csak a hirdetést érdemes megfontolni. Nálunk az organikus forgalom is kiemelten fontos!