Az egy oldalas marketing terv azoknak a vállalkozásoknak szól, akik számára az azonnali eredmény a legelső.
Ne becsüld alá ezeknek a terveknek az erejét, mivel ahhoz, hogy ne vessz el a marketing világában, muszáj magad előtt látnod egy tiszta képet arról, mit, hogyan és mikor kell tenned.
Persze! Főleg ha a vállalkozásodról van szó! Mivel nagy a tét és ha még csak most indultál még nagyobb. Minden profinak és nagyobb cégnek van terve, itt az ideje, hogy te is elkészítsd az első egy oldalas marketing terved.
3 szakaszból áll és minden szakasz 3 fő elemre van bontva, ezzel átláthatóvá téve a folyamatot. Amennyiben letöltöd az egy oldalas marking tervet, egy útmutatót is kapsz hozzá, ami segít a kitöltésben!
Ezekre az adatokra lesz szükséged
Fogalmazz meg egy pár mondatos üzenetet, ami teljes mértékben egyértelmű és megfelelő utasításokat ad a vásárlónak/ügyfélnek mit kell tennie!
Manapság rengeteg platformot választhatunk hirdetés céljából, viszont ahhoz, hogy megállapítsuk számunka melyik a legjobb kutakodnunk kell és tesztelnünk az adott lehetőségeket.
Milyen módon fogsz érdeklődőket szerezni? (direkt marketing, PPC hirdetések, SEO, stb.)
Hogyan tudod az adott leadeket releváns infóval bombázni, azaz fenntartani az érdeklődésüket? (remarketing kampányok, e-mail marketing, stb?)
Hogyan fogod értékesíteni a terméked vagy szolgáltatásod a már vásárlásra hajlandó érdeklődőknek. (Webshop, fizikai bolt, feliratkozás, személyes találkozó, stb.)
Ahhoz, hogy vásárlóid mindig elégedettek legyenek, nyújtanod kell valami pluszt, ez lehet két kedves szó, vagy akár egy teljes ajándékcsomag is. Te döntöd el, de gondolkodj úgy, hogy mi lenne az a plusz aminek te is örülnél.
Mik azok a pontok, amikben még fejlődhet a vállalkozás és még több értéket tud adni a vásárlónak/ügyfélnek?
Nagyon fontos tudnod, hogy a marketing még mindig egyik leghatékonyabb módja a direkt marketing. Tehát az ajánlás, azaz a szájról szájra terjedés. Viszont nagyon nem mindegy milyen módon ajánlanak téged és hogyan bánsz azokkal.
Taktikák, amik felgyorsítják az ajánlásokat: ajánlóprogram, social média megosztások, stb.
Figyelem, a bánásmód és világklasszis ugyanolyan fontos az ajánlásokból bejövő vásárlók/ügyfelek esetében is!